به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

مطالعه زیر خط فقر

توی گیج ویجی خودت که گیر بیفتی یعنی یه مدته اینپوت نداشتی..

وضعیت مطالعه ام واقعا داغون شده. جدی باید بهش برسم. چند ماه هست که هر کتابی برداشتم نصفه نیمه ولش کردم. یعنی توی این ۳-۴ ماه اخیر فکر کنم فقط یه کتاب تموم کردم. بقیه هر کدوم یه بهانه ای واسشون بوده: 
گلوله بد است مسعود بهنود: حوصله ام سر رفت..
پر ماتسن- اوفف زیادی کلاسیک..
زندگی در پیش رو رومن گاری- هوم؟ یکم دپه که..
برف های کلیمانجارو همینگوی : ااا داستان کوتاه از آب درومد که...
انجیل های من امانوئل اشمیت: حوصله ام سر رفت خوب حالا بذار ریزه ریزه شاید بخونم..


ااا این چه وضعیه آخه!! به هر دری می زنم باز نمی شه. آخرین چیزی که به ذهنم رسید سر زدن به نویسنده های محبوب قدیمم بود که اونم جواب نداد(برف های کلیمانجارو رو برای همین گرفتم) حتی سعی کردم هری پاتر دوباره بخونم نشد!! یه راه دیگه به ذهنم می رسه. یه کتاب از سارا سالار پیدا کنم. هنوز کتاب احتمالا گم شده ام اش جای خودشو داره..
سیرچ که می کنم می گه از سارا سالار کتاب دیگه ای منتشر نشده ولی کتاب هست یا نیست ممکنه مجوز بگیره و منتشر بشه.

خوب.راه حل بعدی چیه؟

------------------------------
به کامنت خصوصی: آره؟ پس عادلانه نیست و آزادی بیان دیگه؟؟ ؛)
به شب: آره این کارو کردم بلاخره این کتاب <زندگی در پیش رو > رو تموم کردم و یه نمایشنامه هم خوندم و اینو دیگه با لذت عین قدیم یه جا خوندم. دارم به خودم امیدوار میشم!!

نظرات 9 + ارسال نظر
شب یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

این که بهانه ها رو بذارین کنار و دیدتونو عوض کنین و با دید باز کتابای بالا رو بخونین!!
خیلی روشن فکرانه شد دیگه خودمم فهمیدم. :))

آره بد هم نمی گین.. خوب از زندگی در پیش رو شروع می کنم پس

تداعی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

راز داوینچی رو توصیه می کنم. اگه تونستی بذاریش زمین خبرم کن به کمی حیرت کنم!

اونو گ اونموقعها تبلیغ منفی کرد نخوندم. ولی آره می خونمش. فعلا به توصیه شب می خوام کتابای نصفه گذاشته شده ام رو تموم کنم!! :دی

تداعی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

یه سوال بی ربط دارم پریسا. وقتی درس می خونی چی باعث می شه که با وجود خستگی و سر رفتن حوصله ات و ... باز هم بشینی سر میز و پا نشی مثلا برای انجام یه کار دیگه و ترجیحت هنوز هم مطالعه مطالب درسی باشه؟
یعنی انگیزت چیه؟
چرا انگیزه های من اونقدر قوی نیستن که میخم کنن سر این مقاله تا دو روزه ترجمه اش کنم و ...
راستی زبانت خوبه؟

راستش یه موقع ها این کارو نمی کنم. یعنی انجام یه کار برام خیلی سخته و هی ازش در می رم و نمی شینم پاش.
یه موقعهایی کار رو دوست دارم و خودش جذبم می کنه و مثل بعضی مساله های ریاضی و هندسه دبیرستان بودن که آدم تا حلشون نمی کرد نمی خواست بلند شه ها.
ولی موقعهایی که کار کسل کننده هست و من هم ولش نمی کنم معمولا یا دیدلاین دارم و از نگرانیه! یا برنامه ریختم برای خودمو به وضوح می بینم اگه الان انجامش ندم آخر مجبور می شم سمبلش کنم و باز می شه نگرانی از دیدلاین! یه جور تمایل و وسواس به اینکه یه کار رو خوب و کامل انجام بدم می شوندم پاش.. راستش اگه برنامه نریزم و برنامه بهم نشون نده که الان <تنها> فرصت انجام دادن این کاره بعیده ولش نکنم و نرم سر یللی تللی!
یه موقع ها هم می شینم سر کار کردن چون حس اینکه آدم علافی نیستم و خوبم و اینا بهم می ده مخصوصا آخر روز!!

به به چه انگیزه های متعالی ای من برای کار کردن دارم!! :))

زبانم متوسط رو به خوبه. ولی زبان ز خوبه. چطور مگه؟ می تونم کمکی بکنم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام تپل
ببین من تازگی ها مجله ی داستان که مال همشهری رو می گیرم
2000 تومنه کلی رنگیه و از این عکس مکسای خشنگ خشنگ داره
بعدم ابعادش مثل یه کتابه نه مجله
کلی داستان کوتاه توش داره خارجی و ایرانی یعنی کلا داستانه هر دفم یه موضوع ماه داره بعضی مطالبش مربوط به اونه
قسنگه در ضمن چون از همه طرف توش چیز میز داره ذهن آدمم باز می کنه چون کوتاهه داستاناش و هر کدومم یکی نوشته یکنواختو اینام نیست من که نمی تونم کتاب بخونم کمک خوبی هست
برو بگیرش امتحان کن برای وقتای بی حوصلگی خوبه

اا مرسی :دی یعنی یه جایگزین برای کیهان بچه ها و سلام بچه ها؟
میرم می گیرمش مرسی

hamid یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام من تازه با وبلاگتون آشنا شدم
میگم خوبه شما باز حداقل حوصله دارید کتابی رو شروع کنید من که حتی حوصله همین کار رو هم ندارم. :دی
موفق باشید

حوصله اش از قدیم مونده ولی بدجوری ضعیف شده!

مجید پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://12gaam.persianblog.ir

سلام،روز اول زمستون به خیر ، چطور میشه رو یادداشت جدیدتون کامنت گذاشت ؟قسمت نظرات نداره انگار .

سلام ممنون :) خوشحالم که اینجا اومدین
اون پسته کامنت دونیش بسته است!:دی همینجا کامنت بدین

مجید پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://12gaam.persianblog.ir

سلام
این مطلبو که خوندم راستش از خودم یه خورده خجالت کشیدم ، خوش به حالتون که اینقدر اهل مطالعه هستین و وقت میذارین برای این کار و اینقدر براش دغدغه دارین ، کتاب خوندنم یه آرامشی میخواد که من ندارم .
ضمنا نمیدونم مشکل از کامپیوتر منه یا چیز دیگهکه سایتتون مخصوصا ستون سمت چپ نصفه نیمه باز میشه .
موفق باشید.

سلام
من وقت می ذارم؟ من دردم اینه که وقت نمی ذارم!!! ولی نگرانیشو دارم آره..آرامش نه یه جور حوصله می خواد. کتاب خوندن از اون تفریحاتیه که لذت بردن ازش آموزش می خواد ومستقیم نیست. یعنی آدم مجبوره یه مدت خودشو مجبور کنه که کتابو بخونه و با حوصله سر رفتن مبارزه کنه بعد یه مدت هم عادت می کنه و دیگه حوصلش سر نمی ره هم کتابایی که دوست داره دستش میاد. ولی اگه باز بذاره کتاب خوندنو کنار مثل من می شه! :دی

آره اون مشکلو منم دارم. از براوزر اینترنت اکسپلورر هست انگار با این قالب مشکل داره. اگه فایرفاکس استفاده کنین حل می شه.

نعیمه یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

براوزر؟!!‌ :)))))))) واتس دت؟! :دی

براوزر دیگه! با چی می ری تو اینترنت!! از همونا!!!

نعیمه یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

با لپ تاپ! :))

مارک جدید لپتاپه؟! :پی

هوم؟ چی می گی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد