به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

این مدت

خیلی وقته ننوشتم. از کی بنویسم؟ از روزای هول هولی اپلای و دفاع و شیرینی و بچه های آفیس و کنسرت و ک و دوستامو و تموم کردن پایان نامه یا بریم سر اومدن ر و خوش گذرونی و خرید و قر و فر و محیطهای نامانوس آرایشگاه و خیاطی و کاترین جون و سارا جون و سمیه جون و جون و جون و بیا موهاتو هایلات کنم و شما پوستتون درجش چنده و تزئین سفره و عکسای قشنگ و خنده های جذاب ر و فامیل جدید و "ا این کادو هم مال منه؟" و تبریز و "پلاتین حلگه وار؟" و من و ر و من و ر و من و ر و من و ر....و جدایی و " ر نمی شه نری؟" 

خب این بخشش همینجا تموم شد! چون ر یکم بیشتر موند بعدش گفت نچ نمی شه   dontgosmiley.gif : 59 par 32 pixels.

خلاصه اینجوری بگم که این مدت که نبودم، سر دیگ واساده بودم داشتم زندگیمو هم می زدم!


نظرات 4 + ارسال نظر
نعیمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

عزیییزم! :* بالاخره یه از خودت سیگنالی فرستادی :)
منم خیییلی وقته که دیگه دلم نمیومد که بیام اینجا و ببینم هنوز چراغت خاموشه...
ولی امروز ناخودآگاه اومدم اینجا، انقدهههه خوش حال شدم!!! :)

نبینم بری دیگه بر نگردی! دیگه من تند تند میام اینجا بخونمت
توی بلاد کفر برام دعا کن ...

میس یو خیلی نعیمه..

تداعی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

جدایی که از نوع بدش نیست؟

نه تداعی جان. داشتیم مهاجرت می کردیم اون چند ماه زودتر از من رفت.

سیما شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

هه اون بخش "پلاتین حلگه وار" عالی بود ! :دی ما ورژن فارسیش رو تجربه کردیم

:)) یعنی چی سیما؟

Reza پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ق.ظ

دوست دارم
یه عالمه

بیا منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد