به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

این مدت

خیلی وقته ننوشتم. از کی بنویسم؟ از روزای هول هولی اپلای و دفاع و شیرینی و بچه های آفیس و کنسرت و ک و دوستامو و تموم کردن پایان نامه یا بریم سر اومدن ر و خوش گذرونی و خرید و قر و فر و محیطهای نامانوس آرایشگاه و خیاطی و کاترین جون و سارا جون و سمیه جون و جون و جون و بیا موهاتو هایلات کنم و شما پوستتون درجش چنده و تزئین سفره و عکسای قشنگ و خنده های جذاب ر و فامیل جدید و "ا این کادو هم مال منه؟" و تبریز و "پلاتین حلگه وار؟" و من و ر و من و ر و من و ر و من و ر....و جدایی و " ر نمی شه نری؟" 

خب این بخشش همینجا تموم شد! چون ر یکم بیشتر موند بعدش گفت نچ نمی شه   dontgosmiley.gif : 59 par 32 pixels.

خلاصه اینجوری بگم که این مدت که نبودم، سر دیگ واساده بودم داشتم زندگیمو هم می زدم!