به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

گرد و خاک

بالاخره یوزرنیم و پسورد اینجا یادم اومد D:

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ق.ظ

که چی میخوای بگی یوزر نیم و پسورد نداشتی که نمینوشتی؟
حالا که داری چرا نمینویسی پس؟
سال دیگه چی میگی؟

هوم؟ حالا شما نزن یه دقه امون بده!

رضا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

به تو افتخار می کنم عزیزم

:)) بی ادبین همتون

نعیمه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

پس بگو چرا این همه مدت اینجا خاک می خورد!!!! :)))

میگن سن آلزایمر توی بعضی کشورها خیلی اومده پایین!
میگن واگیر هم داره! مواظب باش :P

:)) خر

تداعی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

پرییییییییییییییسسسسسسسسااا دیگه داشتم نا امید می شدم باور نداشتم بازم بنویسی
منتظر مطالب جدیدت بی صبرانه هستم.
آدرس وبلاگ منم عوض شده
lettersforgod.blogsky.com
خیلی خوشحا شدم

تداعی هروقت به وبلاگم فکر می کنم حتما ناخوداگاه یاد تو هم میفتم :)

ز جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام!
گفتن اومدی این جا !‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد