به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

cold never bothers me any way

ایوای این بلاگسکای چرا اینقدر احمقه؟؟؟؟ حالت دیفالت برای تایید نظرات رو پاک کردن گذاشته!! منم خوشحال کامنتاتونو خوندم جواب هم دادم کلی هم خوشحال بودم تداعی آدرس جدیدشو داده بود، رضا و نعیمه مسخره ام کرده بودن پسوردمو گم کردم، ز اومده بود.. بعد همه رو انتخاب کردم زدم تایید! بعد نگو این گزینه تایید برای انتخاب "پاک کردن" که اون بغلش بود، بوده!!! احمق!!** 


خیر سرم اومده بودم بگم این آهنگ let it go مال کارتون جدید والت دیزنی که اسمش یخزده یا frozen هست چقدر قشنگه:


let it gooo, let it gooo

the past is in the past...

let it go let it go..


واسه هر وقت که بخشی از گذشته ات رو دوست نداری و نمی خوایش. حال/ آینده به طور مطبوعی دلخواهته و نمیخوای بذاری اون بخش گذشته گیجت کنه و پاگیر. 


اینجاشو هم دوست دارم:


My power flurries through the air into the ground
My soul is spiraling in frozen fractals all around
And one thought crystallizes like an icy blast
I’m never going back,
The past is in the past

Let it go, let it go
And I'll rise like the break of dawn
Let it go, let it go
That perfect girl is gone

Here I stand
In the light of day
Let the storm rage on,
The cold never bothered me anyway

خاک تو سرش، حالمو گرفت کامنتامو پاک کرد فلان فلان شده!
-------
** بعدا فهمیدم بازیافت می شدن. بیخود اینقد فحششون دادم!!