به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

هیت هیت هیت

یه روز اونقدر بزرگ حساب می شیم که دیگه هیشکی حق نداشته باشه ازمون امتحان بگیره!!!

:/

نظرات 2 + ارسال نظر
مژی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ق.ظ

یه روز اونقدر بزرگ می شیم که هیش امتحانی نره رو اعصابمون
این نیز بگذرد

این یه حرف خوبه
:)
مرسی مج

ح. ک. سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام خانم گلناری
خوبید؟

امروز نقل قولی از شما کردم، یادتون افتادم و بعدش هم یادم اومد یه وبلاگی بود...
فکر کنم بعد از یه سال اومدم اینجا، و یه ساعتی چرخیدم. از اول تا آخر. حرفای خیلی جالبی دیدم، مثل دفعه اول. (جالب که میگم کلی صفت دیگه هم توی ذهنم هست)
اینجا تقریباً از هر چیزی مینویسید، واسه همین اگه کسی دیر به دیر بیاد اینجا فقط میتونه خواننده باشه، مثل من.

خلاصه گفتم حالا که بعد مدتی از اینجا رد شدم، سلامی کنم و نه خسته ای بگم و برم... شاید تا سال دیگه، اگه عمری باشه.

پ.ن. راستی یه چیز جالب، یه پست رمزدار هم دیدم که رمزش رو گذاشته بودید و من ذوق مرگ شدم :دی چون اولین مطلب رمزداری بود که توی عمرم میخوندم؛ معمولاً توی وبلاگا وقتی به این جور پستا میرسیدم از کنجکاوی می مُردم! خواستم بگم مرسی! :)

سلام
:))

مرسی شما لطف دارین. سفری چیزی رفتین واسه ما هم تعریف کنین ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد