به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

اکسکیوز می

من تنبل نیستم. فقط همش وقت نیست. خیلی یعنی. ۲-۳ماه دیگه زیاد می شه. لابد

نظرات 1 + ارسال نظر
شب جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

ینی انگار آدم یه کاری بخواد بکنه ولی یکار دیگگه نذاره
ینی کار دیگه که نذاره، اونی نباشه که می خوادش
ولی شاید یه جایی برسه که آدم هر کاری که میکنه از همه بیشتر بخوادش
یانه
همه کارا رو یجور بخواد
چه جوری بگم که
از همه چی لذت ببره
یا نه
این شد!!!
کشف کردم به جان خودم!
با همه چی دوست باشه
فقط دوست
نه که لذت ببره ها
فقط دوست باشه
بعد وقتش باز میشه فک کنم :)

نه وقت بازم باز نمی شه
الان مهمترین دیدلاینهام سه تا چیزن که هر سه رو دوست دارم ولی وقتمو که بینشون تقسیم می کنم رو برنامه هم روز و ساعت کم میاد
حالا هی من دوست باشم
نمی شه که

آره یه وقتایی که دوستشون ندارم وقت خیلی بیشتر کم میاد. چون ازشون هی فرار می کنم و کلی زمان و انزژی اون وسطا حروم می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد