به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

دل های بزرگ۶

وقتی با هزار خجالت بهش می گی نیاز به یه سیب داری.
و اون یه سبد سیب برات می فرسته..

نظرات 4 + ارسال نظر
ز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

رمزو رد کن بیاد!
بعدنشم اینا سیب زیاد دارن رو دستشون مونده
شما به خودت نگیر!‌;)

:))) بیشعور!! اینا یعنی کیا؟!!
رمزو می ذارم تو بلاگت

نعیمه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

سیب یا دونات؟! مسئله این است ... :پی

تو هنوز تو اون شبی؟!! اون تموم شد رفت خواهر من!!

تجر دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

پس 1 تا 5 اش چی شدند؟! داشتم پست های قبلی تون رو هم مرور میکردم، بعضیهاش همینجوریه. یعنی فهمیدنِ بعضی چیزها توشون سخته. مثل قرآن میمونه که آدم نمیدونه منظور اصلی گوینده چی بوده. فقط میتونه یک تفسیری ازش برداشت کنه. البته من هر وقت که در مورد نوشتار یکی کامنت میدم، میترسم که اون بیخودی محتاط بشه و طرز نوشتنش رو تغییر بده. بخاطر همین تاکید میکنم که صرفا خواستم احساس شخصی خودم رو بگم. شما باید همون چیزی رو بنویسید که خودتون دوست دارید.

خط سوم کامنتتون رو ندیده می گیریم و ادامه:
چرا دیگه دلای بزرگ ۱-۵ رو قبلا نوشتم. الان نوبت ۶ بود! مثلا این رو:
http://pareesa.blogsky.com/1389/05/07/post-130/

نه نگران نباشین. من محتاط نمی شم.
:)

تجر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

منظورم نبود که از لحاظ خفن بودن مثل قرآنه. منظورم این بود که مثل بعضی موارد تو قرآن نمیشه منظور اصلی نویسنده رو فهمید و فقط میشه تفسیرهای مختلف کرد. ولی الان که خودم هم نگاه کردن دیدم که جمله ام ایهام داشت. بیخیال. عید فطر هم پیشاپیش مبارک

راستی من برای این پست بچه های خیابان یک کامنت دیگم گذاشته بودم. اونجا نیستش؟

چرا هستش :))
ولی اون پست یکم کار داره همینجوری نمی شه یه جواب به کامنتش داد.
اصلا باید پست بعدیش رو هم بذارم

زود جواب می دم. ساری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد