به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

صبر۲

وقتی یکی اذیتت کرده
وقتی حساس شدی
وقتی بدبین شدی
وقتی کس دیگه ای بهت می گه از پشت پیش قضاوتات بیا بیرون..بقیه نمی خوان اذیتت کنن..
وقتی شروع کنی با پیش قضاوتات بجنگی

صبر یعنی سریع عقب نشینی

نظرات 9 + ارسال نظر
دخترسیگاری شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

درسته ولی بعضی وقتا آدم نمیتونه بیاد بیرون از فکراش.

آره هی برمی گردی تو هی باید دست خودتو بگیری بیاری خودتو بیرون! تا حواست نیست(دو دقیقه بعدش) دوباره می بینی رفته تو!! باز باید..
هی ادامه داره :)
می گن آخرش خوبه..نمی دونم من که اول راهم..

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ق.ظ

به نظر من صبر یعنی تحمل چیزهای نامطلوب. بدبینی نسبت به یه نفر نامطلوبه و تحمللش صبره. ولی اینکه حالا این بدبینی درسته یا غلطه یا باید عوضش کنم یا نه به نظر من ربطی به صبر نداره...

اینی که شما می گین ازون <تحمل> هست.(همون طور که خودتون گفتین) فکر می کنم صبر یعنی وقتی داری یه چیزی رو تحمل می کنی و هی می خوای ازش دست بکشی و عقب نشینی کنی جلوی خودتو بگیری و بگی: صبر کن
یعنی اینکه تصمیم بگیری یه چیزو عوض کنی صبر نیست. اینکه <ادامه> بدی این تصمیمو تا وقتی عملی بشه صبر می خواد

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ق.ظ

صبر یعنی سریع عقب نشینی؟ عقب نشینی از چی؟

تداعی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

خب منم نظر بدم؟
صبر یعنی اینکه وقتی تو مرحله ای هستی که دیگه هیچ کاری از دستت بر نمیاد برای تغییر یک موضوع نا مطلوب اونو بیخیال بشی و منتظر خدا بمونی.
انتظار خدا رو کشیدن از نظر من یعنی صبر. اما وقتی که می دونی هیچ کاره ای دیگه. یعنی باید تشخیص بدی.مرز میان فرار از تلاش و تنبلی رو با صبر.
مرز میان عقب نشینی رو با صبر
واسه همین تنبلی نکن و از پشت پیش قضاواتت بیا بیرون. هنوز خیلی مونده تا از خودت نا امید بشی و خودت رو به خدا بسپاری.

مرسی تداعی :)
از جمله آخرت حس <شکوفه های امید آینده کشور> بهم دست داد :دی

سبزی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

عقب نَ+نشینی= عقب نَشینی
اسم و مصدر نیست. فعله.

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

میشه در مورد این توصیه شیرازی که میگه "اگه حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید" هم توضیح بدین؟ :)))
این فکر کنم تون عقب نشینیه باشه که شما گفتین! :دی

اینم صبر برای <جو گیر نشدن=> بهتر فکر کردن=> تصمیم عاقلانه تری گرفتن> هست :)

شب دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

ظاهرا صبر در مقابل "جزع" هست. و در مورد جزع هم اومده که یعنی قلب آدم مضطرب بشه و آدم غمگین بشه و رنگ صورتش و حالش تغییر کنه و خلاصه انگار که همش شکایت بکنه از احوالش. البته فکر کنم اینا در مورد صبر در مصیبت باشه.

آره این صبر به معنی تحمله. غر غر نکردن و آروم موندن حینش

شمس چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

mibakhshida vali shoma koja zendegi mikonid?

هوم؟ چرا؟

شب جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
خواهرم میخواست فلوت یا نی یاد بگیره. شما می دونین تفاوتشون چیه؟ کدوم رو پیشنهاد می کنین؟ قیمت سازش بررای شروع چنده؟ کجا بره خوبه؟ چقد سوال شد! ممنون

سلام یعنی کامنت گذاشتن تو بلاگ بهترین راه پرسیدن این سوالا بود! :)
فرقشون اینه که کلا ربطی بهم ندارن و تنهاش شباهتشون بادی بودنشونه. اولین کاری که می کنه این باشه که صدای هر دو رو بشنوه ببینه کدوم رو دوست داره. من نی رو دوست ندارم چون غمگینه و صدای شاد نداره ولی صدای فلوت هم می تونه غمگین باشه هم شاد. باهاش می شه ادای نی هم دراورد :)
نی شکل زدنش یه جور قشنگی نیست و سخته. باید سر ساز رو بین دندونهای جلو گذاشت ولی فلوت اصلا وارد دهن نمی شه و باکلاسه :)
مهمترین تفاوتشون اینه که نی یه ساز سنتیه. ولی فلوت کلاسیکه. اول باید انتخاب کنه می خواد کلاسیک کار کنه یا سنتی. هر دوش خوبه.

قیمت نی رو نمی دونم. فلوت نو اگه بخواد بگیره توی ایران چینی و ژاپنی هست که از ۱۰۰ تا ۳۰۰ یه فلوت خوب برای شروع می تونه بگیره فکر کنم. می تونه از نمایندگی یاماها بپرسه. ولی من از فلوتای چینی خوشم نمیاد و به نظرم بدصدان. فلوتای خوب اروپایی هستن. مثلا فرانسوی. و مارکای مختلفی دارن یعنی می شه فقط با دونستن مارکش خریدش حتی بدون امتحان! ولی ۱ ملیون به بالا می شن. بهترین کار اینه که یه فلوت دست دوم پیدا کنه. چون فلوت خراب نمی شه و می شه با یه دست به سر و گوشش(عوض کردن پد مثلا) خوب خوبش کرد. ولی به شدت ارزون می شه دست دومش. به همین دلیل نمی شه دست دوم راحت پیدا کرد.
من با ۱ سال با استادی که خوب نبود شروع کردم. و از اول یاد گرفتم صورتمو منقبض کنم در حالیکه یه اصل برای خوش صدا زدن اینه که صورتت ریلکس بمونه. شاید تا ۲-۳ سال این عادت نرفت! حتما با استاد خوب شروع کنه.
استاد من خیلی خوبه کلاسش توی پیچ شمرونه و فکر کنم هر ۴ جلسه ۶۰ تومنه ولی استادای خوب دیگه ای هم هستن توی تهران که الان اسمشونو یادم نیست. راستی احتمالش زیاده که استادم فلوت دست دوم سراغ داشته باشه.
اوفف اگه خواست فلوت بزنه و اطلاعات بیشتری خواست جاست تل هر کال می!!؛)
راستی چند سالشه؟ فلوت یکم سخته ها. اگه اصرار نداره رو بادی بودن یه ساز راحتتر شروع کنه مثل تار واسه سنتی و گیتار واسه کلاسیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد