به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

دو اعتیاد در اقلیمی نگنجند

از وقتی سریال می بینم دیگه فیسبوک بازی و نت گردی نمی کنم. حال و حوصله اش نیست.
می شه نتیجه گرفت معتادای مواد مخدر اهل سریال دیدن نباشن.نه؟

نظرات 9 + ارسال نظر
تداعی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

خلاصه یک اعتیادی باید باشه حتما دیگه...

آره!!
راسش یه مدته نیاز به اعتیاد حس نمی کنم! نه سریال نه کتاب نه وب.. ولی دستی سعی می کنم واسه خودم اعتیاد ایجاد کنم!! نمی دونم چرا فکر کنم می ترسم <دلخوشی> نداشته باشم!!

تداعی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

راستی لاست رو دیدی؟

نه یکی دو قسمت اولشو دیدم جذبم نکرد!!! البته می دونم جذابه. تو دیدی؟ من دارم دسپریت هاوسوایوز می بینم. دیدی؟

تداعی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

آره لاست رو دیدم. خیلی عمیقه و کلا دید تازه ای بهم داد. هاوسوایوز رو هم ندیدم. ولی اگه خوب باشه می بینمش حتما

آره خوبه اسمش که معلومه یه سری خانم خونه دارن اصلش ولی جذابه

تداعی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

آهان هاوس وایف س
افتاد. پیداش کنم میبینمش

شب یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

اتفاقا اتفاقا
اعتیاد مسئله پیچیده ایه. یعنی بار اول که کسی متاد شد، شخصیتش شروع میکنه عوض شدن. میشه شخصیت معتاد. بعد یک شخصیت معتاد این قابلیت رو داره که به خیلی چیزها معتاد بشه. حتی همزمان!

آره مثکه اینجوریه. ولی چیز بدی هم نیستا!!آدم خوبه حداقل به ۱ جا آویزون باشه. الان هرکار می کنم نه اعتیاد سریال دیدنم برمیگرده نه نت گردی نه چت نه کتاب نه..هیچی!! دنبال یه اعتیاد جدید می گردم که بتونه جذبم کنه!! و نگه داره البته!!!

نعیمه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

چیه اینجا تبلیغ اعتیاد میکنی، جوونای مردمو به تباهی میکشی؟!
بگم وبتو فیلتر کنن؟!

اعتیاد خوبه. بذ به سن من برسی خودت می فهمی

نه نگو!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

بذ
:))))))

بذ چیه؟

نعیمه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

بذ همون «بز» ه! که توسط افراد سرزبونی بدین شکل تلفظ می شود! :))
این واژه سابقا توسط الکی ها(به کسر الف و لام) ی مخابی نما، برای تشبیه مخابی های آز ما به کار می رفته است!
... و اکنون که این واژه ی منفور، توسط یک شخص مجهول الهویه به یک الکی اطلاق گردید، جیگر تمام مخابی های دلسوخته حال آمد! باشد تا عبرتی گردد مر الکی ها را! :پی

نه :)) اون بزهای شما بزن این بذ هست مخفف بذار! خودم بعد فهمستم!
می گم بچزتون اگه آفیس در حال سوختن قرار بگیره هم حرفی نمی زنن؟

مر حال آمد جگر خودمان که ضایع بگردیدید:دی

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

<مثل شعار خوانده شود>

نه فیسبوک! نه وبلاگ! وقتم فدای سریال!

:))))

نه سریال کم می بینم دیگه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد