به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

همچنان استندبای

می خواستم راجب نقش ها بنویسم. راجب این که نقش "فرزند" و کم و بیش "خواهر" رو تازه کشف کردم و دارم مثل یه بچه پرورشگاهی بهش عادت می کنم. عادت به اینکه مثل بچه های واقعیم ببینمشون!

می خواستم از روابط A  و B بگم و از اینکه من هر دوی اینها بوده ام. و حالا خسته ام. می خوام C باشم. یه چیز دیگه

می خواستم ازون 10 دقیقه فکر متمرکزم رو زندگیمو می خوام چیکار کنم بگم و کشف عجیبم و این ریشه ی قوی و کلفت اضطراب.

ولی توانایی خوب نوشتن ندارم. اینکه نوشته روون و دوست باهات بشه و بتونی خوب بیان کنی.
دستم به نوشتن می ره ها
ولی نوشتن باهام دوست نمی شه.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

لازم نیست خوب بنویسی، همین که بنویسی خوبه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد