به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

یعنی به اندازه چی..

 به اندازه دل من کوچک شو*...
 دلم می خواد کسی چیزی جایی به اندازه دل من کوچیک بشه
 نزدیک بشه
 گاهی که دلت می گیره
 که هیچی هیچوقت هیچجا
 اندازه دل تو نیست
 که این دل سنجاق شده
 نمی تونی بذاریش سر راه و بری

 هیچوقت هیچجا هیچجور..
همیشه می مونه..


---------------------------------
*از روی اسم پست تداعی
** می دونم تو مرخصیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
بهلول چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ق.ظ

خوب کلکی زدی مردم رو فرستادی دنبال نخود سیاه تا عید ها. بعد که خلوت شد پست جدید گذاشتی! باشه، اشکال نداره!
:دی

بهلول کیه؟

نعیمه چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

عزیییزمی! نبینم دلت بگیره!

مرسی
:)
:)

بهلول پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ

بهلول کسیه که زده به سرش و حوصله زمین و زمان رو نداره و دیوانه و سایملتینیسلی عاقله! میبخشید، قصد جسارت نداشتم.

آره این که توصیفه. حالا کدوم یک از آشناهای منه؟اسم یعنی

تداعی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

این خیلی ناز شده...
به اندازه دل من کوچک شو ....
راستی تو همیشه وعده های طویل المدت بده... این ریختی زود زود میای

مرسی تداعی.. :)

سارو یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://shur.blogsky.com

سلام

من از وبلاگتون و نوشته هاتون خوشم اومده. میخام شما رو لینک کنم. حتی اگه شما منو لینک نکنید!! وبلاگتون لیاقت این رو داره... قدر خودتونو بدونید.

سلام. ممنون اول سال جدید عجب کامنت پر محبتی! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد