به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

مرخصی اگین

سلام

عرضم به خدمتتون که من یه مدته کارام باهم قر و قاطی شدن بعد خیلی وقتم تنگ شده بعد فکرمم درگیر و اینا (بههله بههله درست فهمیدین رئیس جمهور آمریکا شدم مهمممم) بعد خیلیم بده که شما میاین سر می زنین بعد من آپ نکردم بعد فکر می کنین من بدقولم! بد می شه دیگه واسه همین بیاین یه قراری بذاریم. من ۲هفته دیگه یعنی دقیقش ۲۹ اسفند اینجا رو بازگشایی می کنم و نات انلی پستی که قول دادم رو می ذارم بات آلسو پست آخر سال رو که بدون اون نمی شه سال رو نو کرد هم می ذارم.
از اینکه برام کامنت می ذارین و یا تو بلاگتون چیز می نویسین بعد من می رم می خونم خیلی مرسیم.


قربان شما-صاب بلاگ

نظرات 2 + ارسال نظر
تداعی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

اونقدر می خوام بدونم چرا سرت اینقدررررررررررررررررر شلوغهههههههههههه. باشه پس تا میعاد
دیگخ زودتر از اون سر نمی زنم

:دی :دی

نعیمه سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

البته باید بگم که اصولا این رییس جمهور امریکا بودن نیست که فکر آدمو درگیر می کنه، بلکه "دونات" خوردنه که باعث درگیری فکری میشه! :پی
:))

آخه الان من به تو چی بگم! بابا یه کلمه بهتون گفتم من سیرم الان دونات خوردم! آخه از این چی داری می سازی تو منحرف؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد