به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

راحت ببخشم؟

-آدم دوست داره راحت ببخشه کسی رو که راحت می بخشه. آدم از گناه کسی که همیشه دیر بخشیدتش سخت می گذره.

-آدم دوست داره خوشحال کنه کسی رو که زود می بخشه و خوشحال می شه رو. آدم از کلنجار رفتن با کسی که گیره و سخت می بخشه فرار می کنه.

-نبخشیدنا کمک می کنن برای رسیدن به سیاهی کامل: هر اتفاقی که میفته نقطه های سیاهی به جا می مونه. چیزی پاکشون نمی کنه و هر چی می گذره پاک کردن سختتر می شه. کم کم صفحه سیاهتر می شه پس از گذر زمان روی یه رابطه باید ترسید. چون زمان فقط منفیه براش..سفیدش نمی کنه..

-من قاضی خودمم و والد تربیتگر خودم. من به امر به معروف جز در حد یه پیشنهاد باور ندارم پس من جز دوستت نیستم که تو رو همون جور که هستی می پذیرم و لازم نیست حتی از خودم بپرسم تاییدت می کنم یا نه.

-من نه قاضی آدمهام نه تربیت کنندشون. فقط دوستشونم. و یا یه غریبه.

---------------------
*اینا همه چیزاییه که این مدت اندر مزایای بخشیدن پیدا کردم. بعد اینکه تصمیم گرفتم بخشیدن راحت خوبه.
**کی گفته من پرتم؟ خودتی! :-|

*** یه حسی می گه یکم محافظه کاری کنم نذارم این پستو..چرا آدم باید نقطه ضعفایی که هنوز تصحیح نکرده رو بگه؟
****یه حس می گه بنویس چیزی که تو فکرته رو..فوقش قضاوت منفیه دیگه..
*****یه حس دیگه می گه اگه اینقدر نگران قضاوت دیگرونی پست نذار مگه قرار نشد وقتی پست بذاری که حواست به نظر بقیه نیست؟
****** یه حس دیگه می گه شیزوفرن عزیز دکمه انتشارو بزن برو سر کار و زندگیت :-|


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد