به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

کوری عصاکش کوری دگر شود

وقتی می خواهی کسی را ترغیب به هدف داشتن کنی و خودت هنوز سر چهار راه گیجی..

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

برخلاف آشپز، کور دوتاش بهتر از یکیه! به هم کمک میکنن.

منم همین فکر رو می کنم..

مه مه دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

معمولا آدم می دونه که باید چی کار کنه ولی نمی کنه! برا همین حرف زیاد می زنه ولی عمل یوخ

هاین یعنی می گی واسه اینه..پس در کل اون کور اولیه موجود مزخرفیه ولی بلاخره می تونه کمکشو بکنه نه؟

همون مه دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

یه راهنمایی درسی! تا حالا شده یه درسی نمره دلخواهتو نگیری ولی دونی چه طور می شد نمره بگیری. ولی تنبلی کردی و یا به اون نکته اش توجه نکردی و.... اون وقت یکی میاد می پرسه این درسه رو چه جوری نمره بگیره؟(البته شما که همش 20 می گرفتی!)

البته این دیگه کور حساب نمی شه..ولی بذار فکر کنم!

خودم پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

آره فکر کنم. همیشه مطمئن نبودم خودم می دونستم چطور باید نمره اش رو گرفت ولی حدودی چرا..بعد به کسی که پرسیده می گفتم باید چی کار می کرده و ۲۰بار هم تاکید می کردم البته من خودم خوب نشدماااااااااااا که اعتماد زیادی نکنه!
الان دارم فکر می کنم با این جمله ی آخر همه ذهنیت طرف رو بهم می ریختم که! این چه راهنمایی ای بود؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد