به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

سهم من

 ای فلک بی من مگرد

                       ای قمر بی من متاب

           ای زمین بی من مروی

 ای زمان بی من مرو

...






------------------------------

*قربانی خوانده.زیبا.
**این روزها فکر می کنم طلب وصول نشده ای دارم که اگر باز معلقش بگذارم برای همیشه از دستم می رود و می بینی آدمها چه خدا دزد شده اند و خدا و دین و آرام آدمها را می دزدند؟ اطرافت مالباخته ها را می بینی؟بهترین ها هم هستند.. راستی باید همتی کنم و خدایم را پیدا کنم دیرتر دیر می شود..


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

مطالبت قشنگه، به آشیانه کوچک من هم سری بزن. منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد