به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

خدمت خوانندگان عزیزتر

هر چی ننویسی هی بیشتر نمی نویسی! *

میایم همین موقع ها یه پست می نویسم راجع به پیوند. 

حالا این پیوند آن پیوندی نیست که تو فکرش را می کنی و احتمالا دوست داری باشدها. یعنی پیوند دو تا آدم که زندگیهایشان را بر می دارند و می چسبانند به هم و یک زندگی تپلی از تویش در می آورند نیست.  

درباره پیوند بین شرایطست و حس و حال. یا اینطور بگویم که پیوند اتفاق است و احساس. 

بگذار خیالت را راحت کنم. این احساس که می گویم هم مربوط به اتفاق است و مربوط به احساس به یک آدم نیست. 

قربان شما و سایه تان هم مستدام- صاب وبلاگ  

 

----------------------- 

* کی گفته نمی شود بیشتر <ننوشت> و <ننوشتن> حد دارد؟ هیچ چیزی حد ندارد. مگر ندیدن حد دارد؟ یک بار می شود من یک فرش ببافم و تو نبینیش. این تهش هست؟ نه تهش نیست. می شود من فرشم را بگذارم روی صندلی ات و رویش بنشینی و باز نبینی. می شود بگیرم دستم و بگویم ببین و نبینی...می بینی؟ ندیدن حد ندارد. ننوشتن هم.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام. من فکرنکنم خیلی ثقیل می نویسم

نه ثقیل نمی نویسین ولی انتظار موعود برای من موضوع ثقیلیه. راستی سلام!

مائده شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

کی گفته نمی شود بیشتر <ننوشت> و <ننوشتن> حد دارد؟ هیچ چیزی حد ندارد. مگر ندیدن حد دارد؟ یک بار می شود من یک فرش ببافم و تو نبینیش. این تهش هست؟ نه تهش نیست. می شود من فرشم را بگذارم روی صندلی ات و رویش بنشینی و باز نبینی. می شود بگیرم دستم و بگویم ببین و نبینی...می بینی؟ ندیدن حد ندارد. ننوشتن هم

عاشق این شدم

فهمیدی منو.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد