به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

بدهکارهای من

وقتی از فرودگاه می رفتیم نمی دونستم کدومشون بوده. 

 

planes 

 

از امروز همه هواپیماها به من یه گ بدهکارن.

 

بعدا: و یه هواپیما هم به گ من رو بدهکاره.. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

اگر بدهی های دل است که خیلی که خیلی زیاد است و کاش قلبمان بدهکار کسی نباشد.
اما اگه بدهی مالیه خوش به حالت که این قدر بدهکاریات کمه.
شاد باشی

نه اینا بدهکارن به من. یعنی من طلبکارم

مه مه چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

هاین؟
گ رفت؟ جاش سبز سبز

مرسی مه مه
تو هم دلت براش تنگ می شه

مائده پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

من حالا دو سال است که از تمام فرودگاه ها بیزارم...از هواپیماهایی که می برند و دیگر نمی آورند.

راست می گی باید بدهکاری هواپیماها به گ رو هم اضافه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد