به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

بساز

- من آدم بسازی هستم.


- یعنی دقیقا چی هستی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
لعیا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

یعنی چه جوری اتوماتیک می شه؟
این آمار گوگلم چیه که قراره بالا بره؟

ّ(آخه خدایی من به این چه جوابی بدم مه راز :)) )

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

یعنی با ساز که الف اش به اااااااااااا قلب شده.یعنی همراه ساز، درکنار ساز،شایدم نوازنده.
منبع لغت نامه ی سدنهم
دی:

این یعنی شما آمادگی یه چیزایی رو نداری خانم مهندس :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

خودتو میگی؟
تو آدم بسازی هستی؟
اگه آره،از قبل بودی یا مدتیه که بساز شدی؟

هان؟بازپرسیه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

آخه متوجه نشدم این یه مکالمه ی فرضیه یا خودت رو داری میگی.

نه..من که بساز نیستم خداییش..
ولی دغدغمه کم و کیفش. کم و زیادش هر دو بده..
آدما به دغدغه هاشون می رسن..

mhrz چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

بعد هی بیا تو من پر از کاشانم بپست. خوب خودت می گی دیگه من همراه ساز نیستم!در ضمن بستگی به خودت داره اگه nوست داری آمارت بره بالا برو ببین چیه ولی کلا تو این مکانی که ما زندگی می کنیم بهتره آمارمون نه بره بالا نه بره دست کسی!

هاین؟ نفهمیدم چی وگویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد