به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

قالب بازی

آخر نشستم سر این کدهای اچ تی ام ال باهاشون سر و کله زدم تا قالبمو یکم تغییر بدم! خوفه؟

اینو ببینین:

آخیییییییییییییییییییی

فرمول!! نازیییی...

نظرات 3 + ارسال نظر
دوبهب چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

اگه گفتی کیه؟ اگه قبلی رو کشفیدی اینم می کشفی!
راستی منظورت قالبش بود خوب یه کپی پیسته دیگه چرا اینقذه مشکل داری؟

قالبه رو دستکاری کردم. اضافیاشو بداشتم شلوغ نباشه. مشخصات نویسنده اضافه کردم و یکم فونتا رو دست زدم
:)) مه راز چرا در سنین مهدکودک بام رفتار می کنی :دی

من تنها پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

سلام
تو همون پریسایی که قالب میخواست؟
تو که خودت یه پا طراحی بابا!، دستی رو سر و کله منم بکش.

آره جواب ندادی دیگه مجبور شدم بشینم با همین قالبه ور برم! به مضحکترین وجه مشخصات نویسنده اضافه کردم :))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

ببخشید که بهت برخورد! منظورم مهدکودک بود.

:))
دوبهب زارهم سدنهم مناخ!
واسه نوشتنش مجبور شدم یه بار بنویسمش اول! ذهنی نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد