به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

شب بارونی- شب مهتابی

یه شب مهتاب

                  ماه میاد تو خواب

منو میبره

   کوچه به کوچه

           باغ انگوری

                    باغ الوچه

           دره به دره

    صحرا به صحرا

اونجا که شبا

          پشت بیشه ها

یه پری میاد

          ترسون ولرزون

پاشومیزاره

         تو اب چشمه

شونه میکنه

         موی پریشون...





شب منم. مهتاب منم. خواب منم.

من کوچه، باغ، دره، صحرا و بیشه ام.

من پریم. من چشمه ام...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

نمینویسی پریسا؟
به نظر روبراه نمیای...

چرا خدا رو شکر خوبم.
می نویسم چشم. تو کی ای راستی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

هممم...
یه دوست هستم!

اکی بیخیال
قراره به من ربطی نداشته باشه کی میاد اینجا و کی نمیاد.
هر کی هستی خوش اومدی :)

محمد رضا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://mrtp1350.blogsky.com

پسر خوب امیدوارم بتوانی در آینده شعرهای بهتری بنویسی
مطمئن باش تومیتوانی
بازهم به وبلاگ من سربزن

:))پسر خودتی و ۷ جد و آبادت!
شعر شب مهتابه این!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد