به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

خرید واسه جوجو

یعنی لذت بخش ترین خرید یا اصلا گردشی که می تونی بکنی می دونی چیه؟ 

اینکه یه چک پول از بابات بگیری( یعنی پول خودتم نباشه!!) بعد بری خیابون بهار خودتو خفففففففهههه کنییییییی!!!!  اصصصلا فکر نمی کردم اینقدر کیف داشته باشه!!! 

دو تا از دوستام قرار بود باهام بیان که نشد. یعنی دومی معلوم نبود بهم برسه یا نه. بعد خرید رو که شروع کردم اصصصصلا دلم نمی خواست اون برسه! ازین خوشیا که آدم نمی خواد تقسیمش کنه!!!(راستش جز خوندن کتاب چیزی نبوده تا حالا که نخوام تقسیمش کنم!)

یعنی بعد ۳-۴ ساعت که داشتم برمی گشتم تاکسیا سوارم نمی کردن اینقدر بارم زیاد بود! بعد یکی که وایساد سریع بهش گفتم دو نفر حسابم کنه که نره. بعد گذشتن دو روز هنوز ماهیچه های دستم منقبضه! ولی عجب حالی داد.. حالا عکسا رو می ذارم! 

(توشون یه خرس هست از من کوتاهتر ولی کپلتره! ص می گفت بعد این خرسه پریسا رو آورده خونه؟)

نظرات 3 + ارسال نظر
مهندس بهبود :) سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

توضیح مهندس(یه استاده هست به همه مهندس می گه الا من تصمیم گرفتم خودمو تحویل بگیرم)
چرا منو نبردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی ادب حتی یه یشنهاد خشک و خالی هم ندادی اصلا قهر
(حوصله کامنت گذوشتنو کلا ندارم ولی این یکی واجب بود)

بههههههه!!!ببین کی اینجاس!
:-*******
تو که همش کار داری بابا!!اصن فکر نمی کردم بیای که! ولی خیلی حال داد دلت بسوزه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

بی ادب برای همه کارای بیخودی که تو انجام میدی وقت ندارم این یکی که بیخودی نبود . خوب تومی تون ۱۰تا از این جوجوها داشته باشی من که ندارم:(
راستی من قهر بودماااا نباید کامنت می ذاشتم

راستیاااااا!!!!اصننننن حواسم نبود تو ازین جوجوها نداری!!! :)))
اکشال نداره بیا همینو با هم شریک می شیم :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

با همه احترامی که برای بسیجیا تو تاکسی قائلم، آدم خرس کنارش باشه تو تاکسی بهتر از بسیجیه! :دی

خرس که آزار نداره تازه کلی هم خوبه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد