به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

من عاشق این وقت داشتنم

یعنی درگیر هزارتا پروژه و تمرین تحویلی و خانواده وصاحب کار سابق و تهمونده های افسردگی و.. باشی ولی یادت باشه عزیزترین دوستات امروز از سفرشون برمی گردن و احتمالا یکم ناراحتن که سفر تموم شده و بیا یه اس ام اس خیرمقدم بهشون بزنیم شاد شن..بعد هرقدرم کار و درس و غیره ات رو تو یه زمان خاص و سریع انجام می دی ولی به اینا که می رسی "یه جور" دیگه باهاشون برخورد کنی.

 این کارا خیلی لطیفن اصلا جلوشون از وقت و هزینه و انرژی و اینا حرف نزن. قهر می کنن و اون چیز ناب و لطیفی که باید توشون باشه گم می شه..

یه وقتایی باید وقت داشت: وگرنه اون چیز ناب و لطیف روزها و زندگیت هم گم می شه. دیگه حالا بدو تا پیداشون کنی!

یه وقتایی مثل..

مثل وقتی آشپزی می کنی. مخصوصا وقت خورد کردن گوشت و گوجه و سیب زمینی و..یا وقتی تو قابلمه یه چیز جدید رو به جمع قبلیا داری اضافه می کنی مثلا بادمجونا رو به گوشتای پخته..

مثل وقتی یه دوست پیدا می شه و می گه می خواد باهات درددل کنه و ساعت ها می شینه به حرف زدن و گفتن ریز ماوقع و ممکنه تو به زور حتی آدمای تو داستانشو بشناسی ولی می دونی که اون اومده و همه دلمشغولی و عواطفشو واست تعریف می کنه و می خواد یکی –که تویی- بشنودش. (تا حالا شده خیلی دلت بخواد یکی بشنودت؟)

حتما مثل وقت نماز. لابد خدا می گه تو که سراغ ما رو نمی گیری. زوریم که شده روزی چند دقیقه ای بیا ببینیمت! بعد دوست داره حواست به زمان و کار و اینا هم نباشه... K

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام به همه اونهایی که به سیاهی شب تن نمی دن و دلشون برای آزادی می تپه,
چهارشنبه سوری آتشین امسال رو باید به جهنمی برای دولت کودتا تبدیل کنیم
نعره کن ای سرزمین جان سپرده، نعره کن
نعره کن ای خاک خسته , خاک گلگون نعره کن
و یادتان باشد که هر چه هم تلاش کنیم و هر چه حماسه بیافرینیم تا صحنه های آن رو در فیلمها و عکسهامون ثبت نکنیم نتیجه اش رو نمی بینیم بلکه باید این صحنه های تاریخی را ثبت کنیم و به جهانیان هم بفهمونیم که کشوری بنام ایران در این سوی جهان وجود داره که در بند و اسارتِ مشتی آخوند متحجر قرار گرفته, ما یه گروهی هستیم امکان ارتباط با خبرگزاری ها رو داریم و از همه اون کسانی که موفق به گرفتن فیلم و عکس در چنین روزی می شن مخصوصا از استان های مازندران وگیلان و گلستان و سمنان و قزوین و اردبیل و آذربایجان غربی می خواهیم که فیلم ها و عکس هاشون رو به این ایمیل ارسال کنند:mohsen.s789@googlemail.com//faryad2010.88@gmail.com
http://atashfeshan89.blogfa.com/

ازین جوگیرای خل و چل!:))

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام قبول دارم چه جورم اگه اونام جواب بدن و بفهمی تاثیر داشته خیلی بیشتر یه جوری میشی یه جور خوب

جواب اونا؟ نمی دونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد