به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

روزای نامرئی

دیدی یه روزایی نامرئی می شی؟ تو اتوبوس و تاکسی ملت رسما از روت رد می شن بعد می ری فروشگاه فروشنده ها محل خاصی نمی ذارن. می ری یونی دوستاتو نمی بینی آشناهات هم از جلو چشمت رد می شن نه سلام می کنن نه نگاهت می کنن که سلام کنی.

بعد استادت که از هفته قبل داره می گه باید بیاین میتینگ نه تنها اتاقش نیست بات آلسو جواب میلتو هم که پرسیدی پس کوش بودی رو هم تمام روز نمی ده. (حالا این همون استادیه که میلت سند نشده جوابشو داده ها! آره یه چیزی خفنتر ازمرضی!)

بعد تو چنین روزی تو اتوبوس خوابت می بره و رسیده پارکوی (همون بی آر تی خوشگلای ولیعصر) و تو خوابی و خانوما یه جور که نمی خوان خیلیم مستقیم باشه(احتمالا می دونن که امروز روز نامرئیته) سعی می کنن بیدارت کنن بعد تو که از خواب می پری عوض تشکر ازشون عذر خواهی می کنی. احتمالا منظورت از این عذر خواهی اینه: ببخشید که مجبورتون کردم با من حرف بزنین در حالیکه هممون می دونیم نباید امروز کسی با من حرف بزنه.


توهم؟ آره فکر کنم این از اون پستای توهمیمه. یه مدته نمی تونم فکرامو بنویسم اینجا.

راستی لازمه توضیح بدم یه روزایی هم هست که آدم فوق مرئیه؟ فکر کنم فردا یکی از این روزا باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
MPG چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

avalandesh ke ehemm :D mibinam ke manam intu hastam :D

saniandesh ke chera 2bar postundi ino? mikhay postat ziad she? :D

salesandesh ke boro khodaroshokr kon ostadet javab nadade! man inghad doost daram yebar ostadam javab nade naram meeting :))

2ruz nabinatam delesh vasam tang mishe mige pasho bia bebinam chikar mikoni :))

آها می بینم که مچم رو گرفتی و مجبور شدم پاکش کنم ؛)
بابا وقتی ۲-۳ ساعت یونی ا=علاف شدی ترجیح نمی دی یه خبر از خودش بده؟!! تازه اون جلسه ای که تو قرار نیست توش گزارشی بدی! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد