به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

چند تومن؟

تا حالا به این فکر کردی که فیل زنده و مرده اش صد تومنه یعنی چی؟

گاهی بهش فکر کن.


اگه تا حالا نشنیدیش راهنمایی: ۱۰۰ تومن یعنی خیلی زیاد

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://btl.blogsky.com

سلام
اگه تمایل دارید سری به وبلاگ من (معرفی وبلاگ شما همراه با جایزه به بهترین وبلاگ در آخر هر ماه)بزنید
و اگر می خواین برام پیام موافقم بزارید تا وبلاگ خوبتون رو ثبت کنم

نقاب یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام پریسا گرامی...

حالا که قدری بیشتر فکر می کنم کمتر می فهمم... شاید به قول دکتر شریعتی نفهمی بهتر است.

MPG یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ

inja soal pish miad ke aya file zende va morde ham gheymat hastand? va agar are, chera?
yani file zende biarzeshe ya file morde kheili ba arzeshe?
zemnan fil anvaa dare, file aajdar, file bi aaj! alaki ke nist vase hame ye gheymat mizari

to ke dari fekr mikoni laghal be hameye javaneb fekr kon :D

PS. baba beshin hamun taghviat konandato tarrahi kon, be file badbakht chikar dari :D

بذار به اشکالاتت یکی یکی جواب بدم :دی
۱. آره دیگه هم قیمتن!
۲. آهان! این نکته ی این جمله ی قصاره! نمی گم که خودت پیداش کنی
۳. یعنی فیل مرده اش هم با ارزشه! چون گفتم که ۱۰۰ تومن یعنی زیاد!
۴. آره خوب..به اینش فکر نکرده بودم! ولی شاید منظور اینه که اون نوع فیلی که ۱۰۰ تومنه مرده اش هم ۱۰۰ تومنه!!
۵. تقویت کننده تموم شد! دیگه گذاشتمش کنار!!

ali mahrooz یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

وبساز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ق.ظ

مگه خودت خواهر مادر نداری چند حرف داره آقا وبساز؟

چی؟

خودم پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

آهان الان فهمیدم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد