به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

کلافگی ۱۱

آدمها دو دسته اند:

-آنهایی که می دانند با بورد FPGA باید چه غلطی کرد.
-آنهایی که نمی دانند.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

من نمی دانم

چیو؟

(بچه ها اسم بذارین برا کامنتاتون من بفهمم کی هستین آخه)

کودک اهدایی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://koodakehdai.blogfa.com/

منم نمیدونم اصلا چی هست که بخام بدونم باهاش چیکار کنم یا نکنم

:)) دسته ی دومی پس ؛)

تداعی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

اجازه خانم منم نمی دونم به نظرم فراوانی دسته اول خیلی کمه

آره باید رشته ات الکترونیک باشه. اونم دیجیتال. بعد تازه می شه مثل من که دانشجوی ترم آخرم هنوز هیچی حالیم نیس!

ز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

من نقاشیشو دیده م فکنم
یه سری سیم هست که با هم تقاطع دارن

آفرین
اون خود اف پی جی ای هست. حالا بوردش یعنی یه بورد که اف پی جی ای روش نصبه :)

یگانه شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

fpga یک معضل همیشگیه...
که یا ازت میخوان سیر تا پیاز زندگینامشو در بیاری و بیای سر کلاس مثلن کنفراس بدی
یا با مغز مکتشفت یه پرگرمینگ درست حسابی توش بریزی
که باز دوتاش میشه معضل بزرگ قرن :))))

زندگینامه میخای چیکار؟ باید باش کار کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد