به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

بچه های دستفروش ول تو شهر

هیچ وقت از بچه های دستفروش خرید نمی کنم*. و دوست ندارم کسی هم خرید کنه ازشون.. دلیلام دوتان:  

-یکی اینکه دوست ندارم به درآمدزاییشون کمک کنم و این عمل تشویق شه. شاید با این فکر خام که اگه بچه فروش نداشته باشه دیگه نمی فرستنش سر کار. ولی این بلاگ چیز جالبی گفته. 

-دلیل دومم هم اینه که دلم نمی خواد ترحمم رو اینجوری با یه خرید که واقعا چیزی بهشون نمی رسونه ارضا کنم و خودم و اونو گول بزنم و یه روز یادمون بره من به اون یه وظیفه ی اجتماعی بدهکارم.. می دونم باید وقتی نزدیکم می شن نگاهمو ازشون نگیرم و به دستاشون نگاه کنم: وظیفه ی اجتماعیتو می بینی دختر؟ 

 

 

----------------------- 

* اعتراف می کنم یکی دو باری شکست خوردم یا بی توجهی کردم واصلا نفهمیدم چه می کنم..

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا.میم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://saramim.blogfa.com

سپاسگزارم پریسا جان هم از اینکه نظر ارزنده گذاشتی و هم اینکه رفرنس دقیق دادی از مطلب وبلاگم
خوشحالم از اینکه با وبلاگت آشنا شدم

خواهش می کنم عزیز

مه مه! پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

می بینم که من باعث یک عدد ارتباط و مطلب مفید شدم! حس مفید بودن:)

:)) آره. بلاگش جالب بود. راستی کیه این سارا؟ نه تو فامیلاتون سارا داشتی نه دوستات :-؟

مه مه! پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

کی گفته تو همه ی زندگی منو می دونی؟

:)) پس دیگه دوستای یواشکی مه راز خانوم آره؟؟
چشمم روشن! باید ته و توی قضیه رو درارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد