به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

اسب بزرگ ۵ سالگی من

 5 سالم بود. مهد کودک می رفتم. یه روز یه اسب تابخور آوردن کلاسمون و ما رو به صف نشوندن  و به ترتیب سوارمون کردن. هر کسی هم قبل سوار شدن یه شعر باید می خوند.

 نوبت من شد. یه دختر بچه ی خیلی ریز بودم. اسبه به نظرم خییییییییلی بزرگ میومد و کلی قند تو دلم  آب می شد که منم قراره یه دقیقه سوارش بشم. ..خاطره قشنگی بود پر از حس کیف و شوق که تو دل آدم قورری می ره اینور و می ره اونور.. خانوممون بغلم کرد و گذاشت رو اسب- گفتم که خیلی بزرگ بود!!- از زمین فاصله داشتم و هیجانزده بودم و اون چند تا دونه تابی که دادنم تو ذهنم موند..

 

 

وقتی فهمیدیم ص- برادر شوهر گ- با من هم مهدکودکی بوده ازش پرسیدم گفتم اون اسبه رو یادشه؟ گفت اونی که تاب می خورد؟ منم با هیجان گفتم آرههههه یه بار آوردن سوارمون کردن..

گفت: اون اسبه رو ته حیاط پشت نردبون و اینا نگه می داشتن. ما همیشه می رفتیم یواشکی درش میاوردیم سوارش می شدیم. 

چی بگم؟ سیلی بود که به خاطره بچگی من خورد!

 

 

 

-----------------------------------

پ.ن. بعدا فهمیدم حس بدم فقط مال حسرت و حسادت نبوده. دلم نمی خواست اسب خیلی بزرگ و تک تو ذهن من که ارج و قربی داشت و فقط یه دقیقه تونستم لذتشو ببرم واسه اونا یه اسباب بازی عادی و پیش پا افتاده باشه..حداقل به "اسب بزرگ" نگه "اون اسبه" !

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

وب خوبی بو داگه خواستی به وب منم سر بزن خوشحال میشوم اگه خواستی نظر بده

اح جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

این جاست که من همیشه گفتم: <همه چیز فانی است.پس دل به چیزی نبندیم.> ;-)

چه ربطی داره بابا! دیگه تصور ذهنی که دلبستگی حساب نمی شه

golnaz یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

akhey,delam sookhid baraye khaterate gigile bachegit!!:((

اوووو ببین کی اینجاست! :-************
بچگی من که خاطره نداشت!:)) به قول گلشن : گوشت لخم!!:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد