به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

من دست فرمونم خوبه

 

این جلسه سوم رو با یه پیرمرد نه چندان مهربونی گرفتم. 

بهش گفتم جلسه سوممه و قبلش برمی گرده به سه سال پیش. گفت ولی دست فرمونت خوبه. علاقه داری به رانندگی؟ 

گفتم :نه. 

بعد برای تلطیف فضا یکم خندیدم.  

الان که فکر می کنم می بینم باید اول تلطیف فضا می کردم بعد بازم در حین تلطیف می گفتم نه رو. نه؟ مثل اینه که یه نقاش ازتون رو هوا بپرسه نقاشی هنر باحالیه نه؟ بگی مزخرفه..بهرحال شغلشه. 

 

پ.ن. اصلش اومدم این پستو بنویسم که در خلالش بفهمی دست فرمونم خوبه! بعد دیدم حالا که هم من می دونم منظورم چیه هم شما می فهمین بیام یه کاری بکنم حداقل هردومون مطمئن باشیم!یعنی مثلا نکنه که نفهمین من دست فرمونم خوبه! دیگه سابجکتش کردم..

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

سلام خانومه دس فرمون خوب.....!
علاقه داری به رانندگی؟
(اینو واسه تمرین نوشتم٬ ۵بار بهش جواب بده!!!!!)
وبلاگتم خوشگله
علاقه داری به وبلاگ نویسی؟!

سلام.
اکس زدیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد