به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

این کوک را بپیچانم

گاهی سرحال نیستی. هفته ها می گذرد ها ولی تو همین طور ته حال هستی. بعد هی خودت را می کوبی به در و دیوار و پنجره و سقف و خلاصه هر سطح در برگیرنده ای .. که بفهمی چه مرگت شده ولی نمی فهمی ولی می دانی یک مرگت هست.

حالا من نمی دانم تو چه می کنی بعدش! ولی من این دفعه بالاخره فهمیدم چه مرگم شده. می دانی کوکم بهم خورده. بعد این کوک فلوت نیست که دستت بگیری و یک لا بزنی و سر ساز را کم کم بکشی بیرون تا کوک شود.

کوک سنتورست که پیچ ها دارد و یک پیچ را درست کنی دو پیچ را بپیچانی.. اووووه باید تا آخر پیچها را بروی.

.

.

دیشب س بعد اینکه فهمید فوق را هم چسبانده ام پشت ۴سال کارشناسی می گفت «پریسا آدم درس هم بخونه مثل تو بخونه ..» خواستم بگویم «توزادت را ۲ ساعت پیش من بذار» که بی ربط بود و نگفتم.

نه که دلم بچه بخواهد. نه.

ولی می دانم اگر دو ساعت می دادش به من کوکم میزان می شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

man chand ruz pish be A J migoftam mikham beram bache adopt konam, kolli maskharam kard
mige khodkhahie! man ke nafahmidam chera :D

چرا خودخواهی؟ خوبه که! بچه مادر دار هم می شه.
تازه مامان به این گلی!!
اون ا. ج. اگه درست فهمیدم کیو می گی هست که اگه بره بچه بگیره خودخواهیه!! :))) بیچاره بچه چه گناهی کرده آخه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

migam ru bloget in ahangaro ke ferestadam bezar! kheili bahaltar mishe ;)

:)) باشه ولی فکر کنم شلم شوربا تر شه!

golnaz دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ

man hazeram chan saat bezaram pishet!!!!

قربونش برمممممممممم
پیشیییییی!!
می دونم که! حالا من انقده ذوق دارم هی فکر می کنم هر روز صبح که پا می شم پیشیو بر می دارم می چلونم و .. حالا این شریف فلان فلان شده بر می داره واسه اون ۴ روز تعطیلی عید اینقد پروژه می ریزه سرمون که .. از الان باید برم باهاش هماهنگ کنم!! :-|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد