به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

بیایید شادی هایمان را با هم تقسیم کنیم

من امروز بسی از این ها دارم! Happy Dance


حالا نه اینقدر هم..

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ق.ظ

parisa nemidunam chera hes mikonam in shekle eine khodete :D
jeddiaaa, bala paEn paridanesh eine toe, shayadam to mesle ini, neydunam :D

نه مرضیییییی!!! من کجا بالا و پایین می پرم؟؟ من که کلی با کلاس و ظریفم :دی :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

به نظر من اون که تو پست "برگردیم سر کار کاسبیمون" هست شبیهتونه نه این یکی! :دی

:)) خوب آدم هر موقع یه شکلیه ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد