به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

به زیبایی آدم ها

هر آدمی یه درون زیبا داره که باید بگرده و پیداش کنه و بسازدش..

فرجه برای افسردگی

-ببین من اصلا چرا دارم الک می خونم؟ اصلا ما واسه چی اومدیم برق؟ چرا نرفتیم یه رشته هنری بعد الان کلی حال می کردیم با کارمون خوشمون میومد روش وقت بذاریم بعد توش کلی پیشرفت کنیم و اون کاره خیلی  همش کیف داشت..اصلا ما رشته امون رو اشتباه انتخاب کردیم!


اصلا فقط رشته نیست ما چرا این شکلی هستیم؟ ببین...[سانسور]


فقط این دو موضوع نیست. اصلا من فکر می کنم برای هیچ کس مهم نیستم اصلا تو زندگی هیچ کس نقشی ندارم. اصلا فکر کنم دچار کمبود محبت و توجه ام! اصلا همه چی یه جور غلط و بدیه. اصلا غلطه نگاه کن اون فلوت که اونقدر عشقشو داشتم ولی ببین من فکر کنم اصلا ساز خوبی رو انتخاب نکردم. چرا نرفتم یه ساز سنتی بزنم عین بچه آدم؟ مثلا تار می زدم فکر کن چقدر خوب بود..یا حتی تنبک..


یا غذا خوردن که چیز ساده ایه ببین اینم درباره من غلطه: چرا من از غذا خوردن اصلا لذت نمی برم؟ چرا بقیه می برن؟ لابد یه مشکلی دارم دیگه..اصلا همه چی غلط و بده..اه..

کلا فکر می کنم یه نوع خفیفی از افسردگی دارم. از هیچ کدوم از لحظه هام هم لذت نمی برم...


- چون تو امتحاناته. تموم که بشن هم افسردگیت می ره هم فلوتتو دوس داری هم غذا رو هم لحظه هاتو هم اطرافیانتو هم همه چیو.


- می دونم خودم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد